Ana içeriğe atla

People Make The Brand 2017

2013 yılından itibaren her yıl düzenlenen People Make The Brand konferansı, Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen şirketlerinin insan kaynakları ve iletişim profesyonellerine ev sahipliği yapıyor.

Sektörün en önemli konferansı olan People Make The Brand, Y Kuşağı ile gerçekleşen Universum İdeal İşveren Araştırması sonuçlarının paylaşılması ile dikkat çekiyor. Konferansta aynı zamanda işveren markası metrikleri, global işveren markalarının lokal uygulamaları, çalışan değer önermesi geliştirme süreci ve sürdürülebilir işveren markası stratejileri de ele alınıyor.


(Basın Bülteni  Eylül 2017)
PEOPLE MAKE THE BRAND için
GERİ SAYIM BAŞLADI

İşveren markası alanındaki gelişmelerin ve trendlerin yanı sıra yerli ve global pek çok işveren markasının stratejik yaklaşımlarının sunulduğu People MakeTheBrand Konferansı 24 Kasım’da İstanbul’da…

Beşincisi düzenlenen İşveren Markası Konferansı (People MaketheBrand) Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen şirketlerinin insan kaynakları ve iletişim profesyonellerine ev sahipliği yapacak.

Sektörün en önemli konferansı olan People MakeTheBrand, 24 Kasım’da Fairmont Quasar İstanbul’da sektörün lider markalarından üst düzey katılımcıları ağırlayacak.

Konferansta işveren markası metrikleri, global işveren markalarının lokal uygulamaları, çalışan değer önermesi geliştirme süreci ve sürdürülebilir işveren markası stratejileri de ele alınacak.

İdeal İşveren Araştırması
Garanti Bankası’nın sponsorluğu ile Dinamo Danışmanlık tarafından düzenlenen People MakeTheBrand Konferansı’nda 2017 yılında 50.000’e yakın Y kuşağı ile gerçekleşen Universum İdeal İşveren Araştırması sonuçları paylaşılacak.

Dinamo Danışmanlık Kurucu Ortağı Evrim Kuran’ın açılışını yapacağı konferansın moderatörlüğünü Harvard Business Review Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Serdar Turan yürütecek. Konferansın konuşmacıları arasında Vodafone Global İşe Alım Ve İşveren Markası Başkanı CatalinaSchveninger, Borusan Holding CEO’su Agah Uğur, Garanti Bankası İnsan Kaynakları Koordinatörü Burak Yıldıran, Universum Stratejik Danışma Kurulu Başkanı ClaudiaTattanelli, Universum Global Strateji Başkan Yardımcısı Richard Mosley yer alacak.

People MakeTheBrand’in yaratıcısı ve küratörü Evrim Kuran: “Markayı inşa edenin insan olduğu fikriyle, insan kaynakları, pazarlama ve iletişim dünyasını bir araya getiren bu konferansı bundan 5 yıl önce tasarlayıp hayata geçirdiğimizde, çok iyi dönüşler aldık. Her yıl merakla beklenen bir konferans haline gelen People MakeTheBrand bu yıl da ele aldığı konularla ve araştırma sonuçlarıyla işi insan olan her sektörden profesyonelin dikkatini çekecektir. ” dedi.

Cem CİCİOĞLU

Markaevi Halkla İlişkiler 

24 Kasım 2017 günü düzenlenecek konferans detaylarını sizlerle paylaşmış olup notlarımı sonrasında blog Bir Tutam IK'da okuyabilirsiniz. 

Sosyal Medya'da People Make The Brand

Facebook: peoplemakethebrand
İnstagram: peoplemakethebrand
Twitter: makethebrand
Linkedin: peoplemakethebrand




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşletmelerin Sorumlulukları

İşletmeler, ticari faaliyetlerini sürdürmelerinin yanı sıra bulundukları topluma, çalışanlarına, çevrelerine, paydaşlarına, tüketicilerine ve devlete karşı birtakım sorumlulukları da üstlenmek zorundadırlar. İşletmelerin büyümeleri ve süreklilik arz etmelerinde bu sorumlulukları yerine getirmeleri büyük önem taşımaktadır. Sorumluklarını yerine getiren işletmeler toplum tarafından kabul görmenin yanında toplumun refah düzeyinin artmasına da katkı sağlarlar. İşletmelerin sorumlukları genel olarak üç başlık altında toplanabilir. Bunlar; İşletmelerin sosyal sorumlulukları, işletmelerin ahlaki sorumlulukları ve işletmelerin çevreye karşı sorumluluklarıdır. İşletmelerin Sosyal Sorumlulukları Sosyal sorumluluk, işletmelerin topluma karşı duyarlı davranmalarıdır. İşletmeler faaliyetlerini sürdürürken toplumun faydasını gözetmeli, toplumun kaynaklarını akılcı bir şekilde kullanmalı ve topluma karşı duyarlı davranmalıdır. Bu yüzden işletmeler karar alırken, alınan kararların topluma yaratacağı …

Kariyere İlişkin Güncel Sorunlar

Çalışma hayatı kazanılan deneyimler veya maddi boyutla sınırlı kalmıyor. Kişi üzerinde oluşan baskın karakterler ilerleyen süreçte kariyere ilişkin sorunların doğmasına sebebiyet vermekte. Bu yazıda sıkça karşılaşılan kariyer sorunlarının tanımlamalarına yer vermek istedim. Ders notlarımdan edindiğim kesitleri diğer bir yazımda sizlerle paylaşacağım.

Çağımızın koşulları; çalışma ilişkilerinde ve biçimlerinde, hem organizasyonlar hem de çalışanlar açısından önemli değişiklikler yaratmıştır. Organizasyon yapılarından, çalışma saatlerine; iş güvencesinden, kariyer tercihlerine kadar birçok konuda geleneksel yaklaşımlardan uzaklaşılmıştır. Konu bireysel açıdan ele alındığında; çalışanların kariyerleri ile ilgili yeni, bir takım güncel sorunlarla karşı karşıya oldukları görülmektedir. Kariyere ilişkin güncel sorunları şu şekilde belirtebiliriz.
1) Can Tavan Uluslar arası Çalışma Örgütünün(ILO) yaptığı araştırmalar doğrultusunda; kadınların toplam çalışanların %40’ını oluşturduğu, işsizli…

Çalışma Hayatında Mutluluk Geleneksel Midir?

Kariyer basamakları bizlerin okul dönemlerinden başlayarak öğrendiklerimizle birlikte ilerleyen süreçte çalışma hayatına girerek devam eden süreçtir ve kişi bu süreçleri atlatırken başından geçen bir takım olaylarla kendine bir plan dahilinde yol çizmektedir.
Çalışma hayatı çok çalkantılı ve apayrı bir dünyadır. Sizler çalışırken yaptığınız işten mutlu musunuz diye sorsam buna kimilerimiz evet kimilerimiz hayır diyecektir. Zamanın getirdiği ve yeni yüzyılın çalışma koşulları insanları tatminsizliğe doğru sürüklemektedir. İnsan mutlu olamadığı işi ne kadar sürdürebilir? Ne kadar daha buna göz yumabilir?
Blog çalışmalarımda konuya göre araştırmalar yaparken, zaman zaman bir araya gelip konuştuğum arkadaş gruplarımdan, tanıştığım kişilerden ya da sorunlarını dinlediğim kişilerden notlar alıyorum. Bu yazımda üzerinde durduğum konu "Çalışma Hayatında Mutluluk Geleneksel Midir?" ve yazımızı hazırlarken görüştüğümüz kişilerin yanıtlarından çoğunluğu geleneksel olan çalışma hayatıd…