People Make The Brand

Günümüzde marka ticari bir marka olmanın dışında çalışan için de belirleyici bir faktör konumuna gelmiştir. Firmalar pazarda sahip oldukları marka ile diğer rakiplerine fark atmakta, müşteri ve çalışanın memnuniyetini oluşturmaktadırlar. Dolayısı ile bir markanın değeri çalışanların şirket hakkında algıları ve hissettikleri ile doğrudan ilişkili hale gelmiştir. 

İşveren markası ise, insanlar tarafından bir firmanın çalışabilecek en iyi yer olduğunun düşünülmesidir. Firmanın personelleri, yöneticileri ve ortakları insanların kafasında oluşturduğu algıdan ibarettir. Tüm fırmaları kapsayan, genel bir işveren markası bulunmamakla birlikte, personel profili, şirket kültürü, şirketin sosyal sorumlulukları ve misyon ve vizyonları şirketin markası için bir göstergedir. Başarılı personellerin firmaya kazandırılmasında işveren markası etkin bir rol almaktadır. Firmanın markası aday personelleri şirkete çekmekte ve bu sayede firma en iyi personeli seçebilme şansına sahip olmaktadır. 

Türkiye'nin ilk işveren markası konferansı olan People Make The Brand katılımcılarına farklı sektörlerin önde gelen organizasyonlarının başarılı işveren markası stratejilerine dair ilk elden deneyimler sunmayı amaçlıyor. Dördüncüsü düzenlenen People Make The Brand Konferansı insan kaynağı alanındaki değişiklikler ve trendleri irdelemeye, yerli ve global pek çok işveren markasının strateji yaklaşımlarını katılımcılarına sunmaya devam edecek. 

4 Kasım 2016 günü Shangri-La Bosphorus İstanbul'da düzenlenecek konferansın detaylarına paylaşacağım link üzerinden ulaşabilirsiniz. 

Konferans Link : People Make The Brand


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşletmelerin Sorumlulukları

Kariyere İlişkin Güncel Sorunlar

Çalışma Hayatında Mutluluk Geleneksel Midir?